technology news

Сео продвижение сайтов

Для вивчення SEO потрібно повноцінно заглибитися в процес. Не можна просто так взяти і вивчити SEO раз і назавжди. Правила пошукової оптимізації — плавно змінюються, змінюються і принципи роботи пошукових систем, алгоритми антиспаму, постійно з’являються нові SEO-сервіси та програми, без використання яких фахівець буде істотно програвати в продуктивності своїм конкурентам по топу. EУ нас нйкраще сео продвижение сайтов. Всі описані вище роботи потрібно проводити з якимось конкурентним сайтом, щоб закріплювати знання на практиці.

Сподіваюся ви сповнені ентузіазму і описане вище не лякає? Тоді давайте починати!

КРОК 1. ТЕРМІНИ ОБОВ’ЯЗКОВІ ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ
Покрокове вивчення SEO це ще й уміння самостійного пошуку і засвоєння інформації. Нижче наводиться список обов’язкових для вивчення термінів зі світу пошукової оптимізації, які ви повинні обов’язково знати. Ви також можете ознайомитися з повним списком SEO-термінів в окремій статті.

ЗАГАЛЬНІ ТЕРМІНИ, АНАЛІТИКА
хостинг;
домен / доменне ім’я;
сайт;
база даних (БД);
JS / JavaScript;
трафік;
Яндекс.Метрика / лічильник відвідуваності / система аналітики;
семантичне ядро;
панель Вебмастера Яндекс і Google;
піддомен;
CAPTCHA Дайте відповідь / CAPTCHA;
релевантність;
CTR / CPC / CPO / CPA / ROI;
WhoIs;
KPI.
ВНУТРІШНЯ ОПТИМІЗАЦІЯ
контент;
URL;
ЧПУ;
обсяг тексту;
відсоток входжень;
CMS / система управління і основні: 1С-Бітрікс, WordPress, Drupal, Joomla;
релевантний документ;
адміністративна панель (админка);
FTP;
підсвічування у видачі;
TF / IDF;
Title / Тайтл;
Meta-теги / Description / Keywords;
Noindex / Ноуіндекс;
файл CSS-стилів / файл стилів.
ЗОВНІШНЯ ОПТИМІЗАЦІЯ
анкор;
біржа посилань;
контрольний агрегатор;
що входить / виходить посилання;
зовнішня / внутрішня посилання;
безанкорние посилання;
тИЦ / тематичний індекс цитування;
Яндекс.Каталог / YACA;
PR / PageRank;
НПС / СНСС в Яндексі;
віц / зважений індекс цитування (аналог PR);
сервіси ahrefs і LinkPad (ex. Solomono);
пул інструментів Піксель Тулс.

КРОК 2. семантичне ядро
В основі робіт по просуванню сайту лежить список пошукових запитів, за якими здійснюється просування. Для даного списку є спеціалізований термін — семантичне ядро. Від якості підібраних для просування запитів з семантичного ядра безпосередньо залежить ефективність розкрутки.

Щоб навчитися збирати семантичне ядро, потрібно:

Зареєструватися в Яндексі і ознайомитися з сервісом wordstat.yandex.ru.

Уважно прочитати статтю з основ роботи з WordStat.

Переглянути відео уроки на цю тему: урок номер 1 і урок номер 2, обидва вони є частиною передачі «Практика SEO».

Ознайомитися з основними джерелами семантики: WordStat, пошукові підказки (suggest), фрази, за якими здійснювалися покази сайту і переходи в панелях вебмайстра Яндекс.Метрика / Google Analytics. А також сервісами збору даних, скажімо, «Піксель Тулс».

Встановити на комп’ютер програму Key Collector або використовуйте хмарні аналоги виду «Піксель Тулс» (парсинг підказок, WordStat, інші джерел), додатково дивіться презентацію «Автоматизація SEO-завдань в 2017».

Поставити на комп’ютер і освоїти базові функції програми Microsoft Excel.

Після описаних вище дій, ви готові до збору семантичного ядра для вашого проекту. Потрібно зібрати базову семантичне ядро ​​на 35-150 запитів. Це оптимальний набір для початку робіт. При виникненні питань, ви можете задати їх у відповідному розділі сайту.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *