Чому ВР не в змозі - Tech news

Чому ВР не в змозі

Як ринок, здається, у нас неприємності, дізнавшись, що три ключових елементи, необхідних для нової технології, щоб заволодіти: вона повинна фігурувати повним, воно має бути переконливим, і схоже значення (бути доступним). Порівняно з тим, що ми маємо сьогодні, автомобіль, який відкритий до автомобільного ринку в США ні одна із цих речей-але це було неймовірно успішним.

Так, це про сприйняття, із-за чого док-яка також була жодна з цих речей спочатку, якщо в порівнянні з iPhone або iPad на сьогодні-також був неймовірно успішним. Різниця зводиться до очікуванням і маркетингу, а також як квадрофонического звуку, 3D і відео-диски, ВР ще не було потрібних.

Я поясню, а потім поруч з моїм продуктом тижня: те, що може зробити ваш старий автомобіль розумнішими і може допомогти тримати свої водіння малюка від неприємностей.

Перевірку Повноти

Кожен з нас, хто бачив Зоряний шлях: наступне покоління або більш практичні-з віртуальної реальності перспективи — Кредо вбивці, знаю, що повинна бути повна досвід VR продукту. Він повинен відчувати, що ви насправді у віртуальному світі, а не в якомусь виді мистецтва для ваших веселих друзів.

Розрив між тим, де очікування були встановлені для VR, завдяки кіно, і де в даний час технологія мабуть масових. Це означає одне з двох речей, які потрібно зробити: технології або заздалегідь масово, або очікування повинні бути скинуті. Ці дві речі не є взаємовиключними.

У короткостроковій перспективі, я думаю, що потрібно зосередитися на тому, що ВР робить краще за все-і це все за сценарієм Контенту (фільмів), а також сидячи, статичні ігри. Де VR потрапить в біду в РПГ (рольових ігор) і FPSes (шутери від першої особи). Це тому, що коли ВР вимагає руху від гравця, він отримує не тільки менш реалістично, але і небезпечно.

Ви можете втратити рівновагу, спіткнутися троса, або нещасні випадки з речами в кімнаті, де ви граєте, що Ви не можете бачити окуляри. Все це весело, хоча це може бути цікавим для тих, хто стежить за тобою.

Щоб отримати навіть цей обмежений набір ігор, щоб реально працювати, розробники повинні поліпшити контролерів, які значною мірою не відчуваю, ні фізично порівнюю з тим, що користувач переглядає в гарнітурі.

Наприклад, вони не мають ваги і ваги знарядь для (статичного) аркадна стрілялка, і вони не імітують керування ви в іншому випадку могли б отримати для водіння або літати ігри. Далі, використовуючи тренажер для додавання фізичний рух-це дорого, а рухи можуть бути не синхронізовані з обраним назвою.

Все це робити відсутність уваги. Замість того, щоб зробити кілька речей, право, як це зробив Стів Джобс з iPod або Генрі Форд з моделлю Т, люди по всій карті з урахуванням, що вони хочуть робити з цими гарнітурами. Що спричинило за собою відсутність критичної маси в обох назв і контролери, щоб зробити технологію співати.

Усунути цю проблему не вирішити всю проблему, тому що очікування в стратосфері. Хто-то повинен бути готовий ринок цю технологію в якості переконливих за те, що він робить, так що ми можемо скинути очікування на щось більш розумне, ніж голопалубе.

Так ніхто і не робить багато грошей, але ніхто не хоче витрачати багато грошей на відповідний маркетинг. Таким чином, рішення є неповним і може продовжувати бути неповними для покупців, як в назві широту і якість.

Є Це Примусом?

Роблячи щось нове переконливим це все про маркетинг. Ідея мати всю свою музику в кишені було достатньо, щоб підштовхнути iPod через те, що було дуже важко три роки почати, але коли він вийшов, що три роки трапу, він перетворив Apple і індустрії споживчої електроніки.

ВР повинен добре фінансована маркетингова кампанія, але компаній, які, як правило, готові нести тягар маркет-мейкер-небагато і далеко між, багато в чому тому, що все і їхній брат потім додає зусилля.

Наприклад, Apple став маркет-мейкером для екрану смартфона, а Google, яка витрачається мізерна частина бюджету від Apple, тепер має велику частку ринку. Це почасти тому, що гроші, які він врятував в будівлі ринку допомогли їй віддати свого конкурента iOS безкоштовно. (І по сей день, я не знаю, як Google отримав від того, що явно занижених цін.)

Apple, за чутками, приїде зусиль VR, але можливість для претендента, щоб уникнути витрат, і, таким чином, вкрасти на ринку-це солідний аргумент для маркет-мейкер.

Соні намагається бути маркет-мейкером, але його підхід консолі-це дорого для вкладень і не було ігрової титул, щоб зробити ВР додаток повинен мати. Плюс, Sony просто не мають ні волі до інновацій або бюджет хоча б для PlayStation.

Без маркет-мейкера, люди, ймовірно, не хіть після гарнітуру, — і без гарнітури, Ви не можете фінансувати створення титрів і аксесуари, Ви повинні рухатися вперед, пропонуючи.

Цінність

Коли в HTC і oculus гарнітури з’являться на ринку, вони коштують близько штуки. Це багато, враховуючи, що ви також потребують ігровий автомат, які стоять в два рази більше. Три штуки-це багато, щоб заплатити за технологію, яка поки не завершена або переконливим, і продажу відобразили цю проблему.

Тим не менш, ми збираємося бути до наших очних яблук в США 350$гарнітури, багато в чому завдяки корпорації Майкрософт. Крім того, існує ряд людей, створюючи рюкзак ПК з VR відбивні, які є доступними в чому завдяки компанії AMD зусилля, щоб домогтися істотного скорочення цін на відеокарти потрібно це носити.

Коли ви починаєте щось буде коштувати $3k і швидко опустити розчин нижче $1к, у вас є можливість створити враження дуже сильне значення, але хтось повинен доставити це послання, якщо ми повернемося до проблеми не мають сильне маркет-мейкера.

Підводячи Підсумки: Microsoft

Microsoft збирається випустити всі зусилля, щоб стати маркет-мейкером по ВР з про майбутнє релізі величезна кількість недорогих навушників-і, я думаю, пристойна кількість нових (і ми сподіваємося, переконливі) новий зміст.

Можливо, Microsoft буде зробити кращу роботу з контролером проблема, ніж ми бачили досі, але якщо вони не на ринку ВР, ймовірно, буде залишатися прохолодною, поки хтось з ресурсами і можливостями Стіва Джобса в Apple і перевіряє всі ящики.

На жаль, сегмент технології часто визначається компаній, список вимог, як множинний вибір, а не все перераховане вище. Якщо це у випадку з ВР, то він піде по шляху 3Д-але він як і раніше має потенціал, щоб стати перетворюючої. Ми побачимо.

Продукт Роб Эндерл на тиждень

Якщо ви водите Тесла, цілком імовірно, що ваш автомобіль не пов’язані. Згоден, з огляду на проблему, що Chrysler пов’язано з технологією, що насправді може бути хорошою річчю. Однак, це обмежує те, що ви можете робити з вашим автомобілем в умовах автоматизованого допомогти, розміщуючи цю чортову штуку, і відстеження того, хто є її рушійною силою.

Автоматична Pro може допомогти. У мене останній випуск цього продукту в дві машини, але він вимагає підключення до мого смартфона, який часто не підходить і не допоможе вам багато, якщо ти загубив річ, або ваш смартфон зламаний або його батарея розряджена.

Автоматичний Pro Для Адаптера
Автоматичний Pro Для Адаптера
Великі зміни з ця нова Автоматична професійного продукту є те, що він має вбудований 3G-зв’язку, тому він може подзвонити додому так довго, як він може бачити мережу 3G. Останнє, зрозуміло, обережно, тому що одна з особливостей є можливість автоматично дзвонити за допомогою, якщо ви потрапили в аварію … але якщо немає сигналу або він втрачає силу, що явно не буде працювати.

Ви можете використовувати це, щоб відслідковувати рух вашої дитини, адже його не потрібно підключати до телефону. Він повідомить деякі погану поведінку я займався в дитинстві, але texting і водіння в нетверезому ще не в межах своїх можливостей.

Все-таки для багатьох з нас, хто подорожує, можливість для пошуку автомобіля у величезному спокої стоянці аеропорту може зробити це справа варта уваги. Для тих з нас, хто постарше, не пов’язаних між собою автомобілі і хочете зробити смак Тесла досвід, хоча це просто смак-автомат про золото (авт-350с) рішення забезпечує його, і це мій товар тижня. (На $129, це тонну дешевше, ніж новий автомобіль.)