Водіїв нью-йоркських über можуть отримати поради

Водії über в Нью-Йорку незабаром може бути в змозі заробити поради, завдяки новій пропозиції.
У Нью-Йорку таксі і лімузинів комісії (TLC) оголосила про плани, спрямованих на примушування всіх компаній таксі, які приймають оплату за допомогою кредитної карти, щоб запропонувати варіант перекидання.
Рух прибуває у відповідь на петицію, підписану 11,000 водіїв über.
Конкуруючі сервіси, такі як lyft у вже запропонувати варіант перекидання. Тим не менш, убер завжди опирався такий крок.
На своєму веб-сайті, сказав убер гонщики не зобов’язані давати чайові, але водії можуть приймати готівку, якщо запропонують.
У заяві, Ride-град додаток висловив надію на розгляд пропозицію ТЛК.
«Uber-це завжди прагнути запропонувати кращу можливість заробітку для водіїв, і ми постійно працюємо, щоб поліпшити досвід водія.
«Ось чому, в Нью-Йорку, ми співпрацюємо з Союзом Машинобудівників, щоб переконатися, що поточні і майбутні водії über в Нью-Йорку мають більш сильний голос і запустила ряд нових інструментів і заходів підтримки для водіїв», — сказали в компанії.
Пропоновані правила будуть повинні пройти через кілька рівнів твердження, перш ніж вони можуть бути реалізовані, процес, як очікується, займе кілька місяців.
‘Життєво важливий’
Убер партнерстві з Союзом Машинобудівників, у якому суб-група, відома як незалежний драйвери Гільдії (ІДГ) був сформований, з’явилася у відповідь на зростаючий тиск, щоб дозволити водіям убер вступати в профспілку.
Група не дотягує до повноцінного Союзу. Водії не зможуть використовувати ІДГ безпосередньо вести переговори про заробітну плату або пільг, наприклад.
У ІДГ та привітав крок ТЛК.
«Сьогоднішнє рішення є життєво важливим кроком вперед для водіїв.
«В додатку перекидання буде означати збільшення в сотні мільйонів доларів для нових водіїв-Йорку кожен рік. Водії давно відмовлено в доступі до видів пільг і гарантій праці багато працівників приймають як належне, наприклад, оплачувана відпустка по хвороби або МРОТ.
«В результаті професійних водіїв Нью-Йорка, традиційно залежить від чайових значну частину своїх доходів. Скорочення водієві платити через прокотить-радій індустрія перекидання дохід більш важливим, ніж коли-небудь», — заявив засновник ІДГ Джим Conigliaro.
Кошторис чайові ІДГ буде коштувати додатково $300 млн (£238m) кожен рік для водіїв у місті.
Якщо Нью-Йорк не силу убер рада це може посилити тиск на über від водіїв в інших містах по всьому світу, багато з яких вигадали винахідливі способи, щоб спонукати чайові, часто даремно, так як багато гонщики не мати готівку під рукою.
«[Пасажир] він сказав, що не було грошей на руках, але запропонував мені пачку чіпсів, які я прийняв», — написав один водій з Нью-Джерсі на форум водіїв убер.
“Коштує 3$, в наступний раз я йду в магазин за продуктами я поверну пакет чіпсів на повернення грошей.»