Що Це Verizon, Обіцяючи Зі Своєї Нової Присяги?

Веризон в понеділок підтвердилася інформація, що це буде ребрендинг свого AOL і Yahoo підприємства під нову структуру під назвою «Клятва». Генеральний директор компанії AOL Тім Армстронг передав повідомлення через Твіттер.

Перегляд зображень на Twitter
Перегляд зображень на Twitter
Слідуйте
Тім Армстронг ✔ @timarmstrongaol
Мільярд+ Споживачі, 20+ Марок, Непереможні. #TakeTheOath. Літа 2017 року.
11:25 ПМ — 3 квітня 2017
458 458 Ретвітів 589 589 лайків
Ребрендинг є частиною плану, щоб вкласти мільйони в спадщину цифровий контент компаній з метою створення нової великої платформи.

В «Yahoo» і «АОЛ» імена не зникнуть, але їх операції будуть продовжуватися під брендом клятву, згодом Армстронг заявив в інтерв’ю CNBC і Fox бізнес.

Плани Зростання

Як тільки Веризон закриває придбання Yahoo в$4,5 млрд, і планує зробити великі інвестиції в нещодавно об’єднаної компанії. Він буде мати більш ніж 25 брендів, починаючи від Хаффінгтон пост, щоб будувати студії і виробники, за словами Керолайн Кемпбелл, старший віце-президент по бренд-комунікаційні компанії AOL.

«Та так, AOL і Yahoo марки буде не тільки залишатися, але основний постулат клятви буде серйозно інвестувати в ті зростаючих брендів», — сказала вона Мультфільми. «Присяга-це парасолька, а портфель брендів буде включати в себе клятву … будинок із структури брендів.»

Генеральний директор Yahoo Марісса Майєр не стане частиною об’єднаної компанії, за даними перекодувати, яких спочатку повідомлялося в «клятві» брендинг призначення.

Повідомляється, що Армстронг знаходиться поблизу вирішивши, що топ-менеджери Yahoo буде залишатися.

АОЛ Кемпбелл відмовився коментувати статус Майєра або виконавчого керівництва на новий об’єкт.

Угоду з Verizon, щоб купити основних операційних бізнесу Yahoo, став предметом пильної уваги. Він переуклав його первісна ціна придбання $350 млн на початку цього року, на тлі побоювань про вплив cyberbreach, що скомпрометовані дані більш ніж 1 млрд користувачів Yahoo.

Переукладати угоду з придбання компанії Yahoo на 4,48 мільярда доларів, даючи Веризон доступ до Yahoo більш ніж 1 млрд користувачів, з яких 600 мільйонів використовують мобільні пристрої.

Компанія Yahoo погодилася бути відповідальною за 50 відсотків зобов’язань, пов’язаних з цінними паперами та комісією обміну урядових розслідувань і сторонніх позови, пов’язані з порушенням, і взяти на себе 100 відсотків від відповідальності позовів акціонерів і sec розслідування.

Бренд Віддача

Рішення брендингу компанії Verizon «дивно», — сказав Рік Едмондс, аналітик ЗМІ у Пойнтера.

Тим не менш, багато реагували так само на бренд «Ексон» з моменту його створення, нагадав він.

З точки зору основних бізнес-пропозицію, Едмондс не бачу в стратегії зростання.

«Я також не бачу очевидного шляху до більш високої продуктивності,» він сказав, що школа в аварійному стані, але варто пам’ятати, що генеральний директор Тім Армстронг має великий послужний продажу цифрової реклами в масштабі, який є завданням.»

Перша реакція на нову стратегію брендингу, здається, характерні сум’яття і сумнівів, ніж все інше.

«Реакція досі була явно негативним», — сказав Фуллер Зак, аналітик дослідницької Медіа.

«Вірогідність того, враховуючи падіння статусу платформи для масового користувача, присяга буде просто пройти через період кероване падіння», — сказав він Мультфільми.

Веризон трансформується в маркетингову компанію, яка використовує бездротові активи, щоб залучити клієнтів, зазначив аналітик Телеком Джефф Каган.

Рішення Verizon, щоб створити новий спільний бренд для свого бізнесу контент був логічний наступний крок, він сказав, що школа в аварійному стані.

«Адже Веризон не був зацікавлений у програмі AOL, Yahoo», — сказав Каган. «Їх цікавить тільки їх користувачі».