Гібридно-Електричний Zunum літаки могли порушити комерційний рейс промисловість

Zunum Аеро, стартап, спираючись на Боїнг і jetblue, в середу оголосила, що вона розробляє регіональні гібридно-електричного літака за підтримки компанії Boeing HorizonX інноваційної клітинної технології і jetblue підприємств.

Літаки, які будуть мати від 10 до 50 посадочних місць, планується запустити на початку 2020-х років.

З її регіональних літаків, Zunum прагне демократизувати доступ до швидким, доступним подорожувати на відстані до 700 км на старт більш ніж на 1000 км до 2030 року.

Серед багатьох переваг гібридних літаків будуть пропонувати, за даними Zunum, є наступні:

Зниження поквартирною час у дорозі на жвавих коридорів на 40% і скоротити час поїздки на менш відвідуваних коридорів на 80 відсотків;
Різко знизити експлуатаційні витрати, що дозволяє ціни на квитки 40-80% нижче нинішніх тарифів;
Скоротити викиди на 80%, знижуючись до нуля протягом часу, як щільність батареї поліпшення;
Скоротити загальний рівень шуму 75 відсотків, що дозволяє все-годинники доступу для невеликих аеропортів.
Мрія Zunum за

Zunum є розробка технологій для створення регіональних електричні повітряні мережі, які пропонують недорогу альтернативу автомагістралей і високошвидкісних залізниць. Він буде працювати як в режимі точка-точка обслуговування та якості фідера в вузлових аеропортах.

Компанія має довгострокові партнерські відносини з центром для оптимізації потужності електротермічних систем НФС-авторами науково-дослідного центру в університеті штату Іллінойс.

Він також працює з мережею співробітників провідних університетів і державних лабораторій.

Zunum працює з Федеральним управлінням цивільної авіації США, починаючи з 2014 року, з метою стимулювання розвитку стандартів сертифікації для електричних літаків, повний набір, який очікується до 2018 року. Перші електрики правоподобны для того щоб стати сертифікованим в 2020 році.

Бачення деконструкції Zunum за

«Мені подобається ідея переходу на гібридні літаки і я думаю, що невеликі регіональні літаки є придатними для регіональних аеропортів, які не обслуговуються і великі авіакомпанії», — зазначив Джим Макгрегор, головний аналітик Tirias досліджень.

«Зазвичай я скептично ставлюся до можливості стартапу, щоб досягти критичної маси, щоб зробити авіаперельоти більш доступними», — сказав він Мультфільми», але фінансові покровителі Zunum, що Боїнг і jetblue, може зробити це реальністю.»

«Боїнг» в середу запустила HorizonX інвестувати в ранні стадії технологічних компаній.

«Технологія існує», — зауважив Вейн Плюккерових, аерокосмічної оборони Північної Америки і директор компанії Frost & Sullivan.

Проте перезарядка йде повільно, і Zunum показує канальних вентиляторів для двигунів і натякає на фюзеляжі змонтовані турбіни для підзарядки акумуляторів, яка буде потрібно практичний стеля 20000 до 30000 футів, він розповів план дій.

Далі, «я сумніваюся в 40-80 відсотків скорочення операційних витрат», — наливаючи, помітив.

Найголовніше, що кожен рейс повинен набрати достатню кількість пасажирів, щоб компенсувати свої витрати, і це робить його важко, щоб зробити свої бізнес-справи, — зазначив він.

Zunum повинен «маршрут, який має постійний попит протягом більш ніж 50 осіб щодня цілий рік і в даний момент не подається», — сказав наливаючи. «Тут не так багато тих».

Різка в авіаційній галузі

Якщо плани вдасться, Zunum може бути згубний вплив на ринку авіаперевезень.

«Подумайте про наслідки Тесла на автомобільній промисловості,» Макгрегор вказував. «Те ж саме могло статися з літаком».

Zunum «також, ймовірно, зірвати автобусів, пасажирських поїздів і навіть спільна поїздка і таксі автомобіль», — сказав Роб Эндерл, головний аналітик enderle Group.

«Ви могли б мати флот цих літаків замість автобусів, перевезення співробітників компанії і перетворити деякі з парковок на короткі аеродроми», — сказав він Мультфільми. «Компанія Google, схоже, передбачав це з їх Моффетт місці в Силіконовій долині».

Тим не менш, «деякі місця, як Дубай, Південна Корея або Китай, ймовірно, зробити це у провадженні по-перше,» Эндерл передбачив, «багато в чому тому, що ці країни, як правило, набагато більш агресивні, технології та транспорту».

Поспішаємо електричною гібридною літаки

Зацікавленість у розвитку електричний літак зростає в останні роки.

Дослідники НАСА Ленглі успішно літав на 10-двигун електричний літак в 2015 році.
Аврора наук польотів і оборони США агентство перспективних дослідницьких проектів, або DARPA, в роботі на XV-24А LightningStrike експериментальний літак СВВП.

Зи Аеро працює на власному електричний гібрид літака.

Аеробус працює на гібридному комерційній площині, що проходить через його Е-Фан проект.

У листопаді, аерокосмічних інженерів і дизайнерів зустрічаються в Кельні, Німеччина, в електричних і гібридних аерокосмічної техніки симпозіуму 2017.