Факт від Google перевірити систему маркування виходить на світовий рівень

Компанія Google в п’ятницю оголосив про продовження функція перевірки того, вона представила восени минулого року в партнерстві з лобзиком. Тепер видавці можуть відображати перевірити факт тег в новинах скрізь, що Google Новини доступні.

Компанія також ввела перевірку фактів, характеристика у всьому світі в пошуку Google, на всіх мовах, які він підтримує.

«У перший раз, коли ви ведете пошук на Google, який повертає авторитетний результат, що містить сам факт перевірок для одного або декількох загальних тверджень, ви побачите, що інформація на сторінці результатів пошуку», — зазначив менеджер продукту головоломка Джастін Kosslyn і науковий співробітник Ю Конг в онлайн-пост.

«Сніппет буде відображатися інформація про забезпечення позову, який пред’явлений позов, і сам факт реєстрації цього позову», — сказали вони.

Як цей процес працює

Не всі історії можна буде перевірити, не всі видавці будуть мати право користуватися тим, перевірити мітки. Тих, хто хоче мати можливість необхідно використовувати Schema.org ClaimReview розмітки на конкретні сторінки, де вони насправді перевірити публічні заяви.

Або, вони можуть використовувати частка віджет факти, розроблена в університеті Дьюка журналістів лабораторії і головоломки.

Тільки видавці алгоритмічно визначено в якості авторитетного джерела інформації буде претендувати на включення. Контент повинен відповідати наступним вимогам:

загальні правила, які застосовуються до всіх структурованої розмітки даних;
Новини видавця Google критерії для перевірки факту;
стандарти для точності та прозорості, доступності, або відповідного сайту представництва, як це передбачено у загальній рекомендації Гугла.
За своїм розсудом, Google може ігнорувати сайту розмітки, якщо вона не буде дотримуватися цієї політики.

Альтернативні Факти?

Хоча Google є включення системи перевірка фактів та атестації його учасників, він не проводить жодного факту перевіряти себе і оцінювати дійсність якого-небудь факту-перевірено висновки.

«Там може бути сторінках результатів пошуку, де різні видавці перевірили ж претензії і прийти до різних висновків, Kosslyn і Ю. визнав.

«Ці перевірки не Google, щоб люди могли приймати більш обгрунтовані рішення», — сказали вони. «Хоча різні висновки можуть бути представлені, ми думаємо, що це все-таки корисно для людей, щоб зрозуміти ступінь консенсусу по конкретній претензії і мати чітку інформацію про те, які джерела не згоден».

Застосовуючи такий підхід, компанія Google, щоб уникнути відповідальності за якість, за словами Роб Эндерл, головний аналітик enderle Group.

«Це, як видається, підпадають під ‘ми хочемо подивитися, як ми робимо щось, але не хочу повністю фінансувати зусилля категорії», — сказав він Мультфільми.

Дилема гугл

«Немає доходу з ніг перевірка фактів, і роблю це право буде дуже дорого,» Эндерл стані. «Проте, якщо вони нічого не роблять, рішення може бути як законодавчо, так і дуже дорого, тому вони зосередилися на пошуку зайнятий, але мінімізація витрат і впливу».

Не звертаючись якісний контент може бути дійсно дорого. Німецьке уряд просувається вперед з законодавством, що може спричинити за собою штрафи в розмірі до$53 млн, що накладаються на соціальні мережі, які не надають користувачам можливість скаржитися на сайти, які публікують ненависті і фейкових новин, або тих, які відмовляються видаляти нелегальний контент.

Гугл «можна діяти превентивно» перед німецьким законодавством, сказав Майкл Джуд, керівник програми з Stratecast/Frost & Sullivan.

«Ви будете бачити багато з цих речей були оголошені і реалізовані в деякій мірі більшість соціальних сайтів,» він сказав, що школа в аварійному стані. «У багатьох частинах земної кулі починають всерйоз публічного дискурсу в Інтернеті».

Правда, дійсно ефективним рішенням буде запобігти соціальні сайти провідних бізнес, Джуд зауважив, що «тому вони роблять ці паліатив речі, що вони можуть продовжувати вести бізнес, не несучи багато штрафів».